bost facebook page | how to rank fb page | tips to grow on facebook


چھوٹے کاروباری مالکان کے ذریعے ROI کے لیے Facebook کو #1 سوشل میڈیا پلیٹ فارم کی درجہ بندی کرنے کے ساتھ، اور کسی بھی دوسری سوشل میڈیا سائٹ کے مقابلے Facebook پر زیادہ کینیڈین فعال ہیں، یہ کوئی تعجب کی بات نہیں ہے کہ کاروبار پلیٹ فارم کے ساتھ "پسند" ہیں۔

لیکن جب آپ نے سوچا ہو گا کہ آپ اپنی ویب سائٹ کے SEO کو کیسے بہتر بنا سکتے ہیں، ایک ایسی چیز جس پر آپ نے غور نہیں کیا ہو گا وہ یہ ہے کہ آپ مقامی تلاشوں میں اپنے فیس بک پیج کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے بھی اقدامات کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کے پاس ابھی تک فیس بک کا صفحہ نہیں ہے، تو Yellow Pages شروع کرنا آسان بناتا ہے – اور اس مضمون میں بیان کردہ تمام بہترین طریقوں کو نافذ کرنے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے (اور پھر کچھ)

اس بات کو یقینی بنانے کے لیے اقدامات کرنا کہ آپ کا فیس بک صفحہ گوگل میں زیادہ دکھائی دے وہ ایک طریقہ ہے جس سے آپ برانڈ بیداری کو بڑھا سکتے ہیں اور اپنے جیسے مقامی کاروبار تلاش کرنے والے لوگوں میں مرئیت کو بہتر بنا سکتے ہیں۔ اضافی مرئیت آپ کے فیس بک پیج پر "لائکس" کی ایک بڑی تعداد کو اکٹھا کرنے میں بھی مدد کر سکتی ہے، اور اس کے ساتھ، مضبوط پیروی کے تمام فوائد فراہم کر سکتے ہیں۔

 

ان آسان مراحل پر عمل کریں اور اپنی گوگل کی درجہ بندی میں اضافہ دیکھیں۔

1. اپنے باطل URL کا دعوی کریں۔

فیس بک مفت اپنی مرضی کے مطابق یو آر ایل پیش کرتا ہے، جو آپ کے صفحہ کے پتے میں آپ کی پسند کے نام سے صارف پروفائل ID کی جگہ لے لیتے ہیں۔ چونکہ آپ کے URL کے اندر موجود الفاظ ایک سگنل ہیں جو گوگل اس بات کا تعین کرنے کے لیے استعمال کرتا ہے کہ صفحہ کس چیز کے بارے میں ہے، اس لیے آپ کا دعویٰ کرنے کے لیے چند منٹ لگانے کے قابل ہے۔


2. اپنا پروفائل مکمل کریں۔

آپ کا فیس بک صفحہ جتنا زیادہ مکمل ہوگا، گوگل اتنا ہی بہتر طریقے سے آپ کے کاروبار کی درجہ بندی کرنے کے قابل ہوگا، آپ کہاں واقع ہیں، اور دیگر اہم تفصیلات جو آپ کو لوگوں کی تلاشوں سے متعلق بناتے ہیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پروفائل کا ہر ایک حصہ مکمل ہے اور یہ کہ آپ کا پتہ اور فون نمبر آپ کی ویب سائٹ اور دیگر لسٹنگ سائٹس پر فارمیٹ کرنے کے طریقے سے بالکل مماثل ہیں - یہاں تک کہ فرق اتنا ہی آسان لگتا ہے جتنا کہ آپ کے ایڈریس کو مین سینٹ ای کے طور پر درج کرنا۔ ایک پراپرٹی پر اور دوسری پر مین سینٹ ایسٹ آپ کی درجہ بندی کو کم کر سکتا ہے۔


3. مطلوبہ الفاظ استعمال کریں – جہاں مناسب ہو۔

جیسا کہ آپ کی ویب سائٹ کے ساتھ ہے، آپ کے الفاظ کا انتخاب اور اہم کلیدی الفاظ کی جگہ تلاش کرنے والے انجنوں کو تیزی سے اور صحیح طریقے سے سمجھنے میں مدد کر سکتی ہے کہ آپ کا صفحہ کیا ہے۔ Google کا کلیدی الفاظ کا منصوبہ ساز آپ کو درست مطلوبہ الفاظ یا فقرے تلاش کرنے میں مدد کر سکتا ہے (جسے "لمبی ٹیل کی ورڈز" کہا جاتا ہے) زیادہ لوگ اس وقت استعمال کرتے ہیں جب وہ آپ جیسے کاروبار کو تلاش کر رہے ہوتے ہیں۔ ان الفاظ کو اپنے بارے میں سیکشنز اور فیس بک پوسٹس میں استعمال کریں۔ لیکن جیسا کہ آپ کی ویب سائٹ ہے، اسے زیادہ نہ کریں۔ مطلوبہ الفاظ کے ساتھ اپنے صفحہ کا نام یا تفصیل کے شعبوں کو لوڈ کرنا "کی ورڈ اسٹفنگ" کے طور پر سامنے آسکتا ہے اور آپ کے مطلوبہ اثر کے برعکس ہوتا ہے، جس کے نتیجے میں تلاش کی درجہ بندی کم ہوتی ہے۔

 

4. مقامی تصدیقی بیج حاصل کریں۔

فیس بک نے حال ہی میں کاروبار کے لیے مقامی تصدیقی بیجز متعارف کرائے ہیں۔ یہ تصدیق کرتے ہیں کہ آپ کا صفحہ آپ کے کاروبار کے لیے مستند ہے۔ اگرچہ گوگل نے واضح طور پر یہ نہیں کہا ہے کہ تصدیقی بیج رکھنے سے آپ کے صفحہ کو مدد ملے گی، لیکن یہ آپ کے صفحہ کے مقام اور صداقت کا ایک اور اشارہ ہے، اور اس طرح، اس بات کا امکان ہے کہ اس سے آپ کے صفحہ کی تلاش میں درجہ بندی کیسے ہوتی ہے۔ یہاں تک کہ اگر یہ آپ کو گوگل پر فروغ نہیں دیتا ہے، توثیق آپ کو مقامی فیس بک کی تلاشوں پر زیادہ ظاہر کرنے میں مدد کرے گی۔

 

5. اپنی ویب سائٹ اور بلاگ پر اپنے فیس بک پیج کے لنکس شامل کریں۔

ان باؤنڈ لنکس - دوسری ویب سائٹس سے آپ کے فیس بک پیج پر واپس آنے والے لنکس - آپ کے SEO کو فروغ دینے میں مدد کر سکتے ہیں کیونکہ گوگل ہر لنک کو آپ کے صفحہ کی ساکھ کے ووٹ کے طور پر دیکھتا ہے۔ اپنا صفحہ بنانے کے بعد، اپنی ویب سائٹ اور بلاگ سے اس کا لنک یقینی بنائیں، اور کہیں بھی لنک مناسب ہو سکتا ہے۔

 

6. مستقل بنیادوں پر بروقت، دلچسپ مواد پوسٹ کریں۔

گوگل کا الگورتھم ایسی ویب سائٹوں کی حمایت کرتا ہے جو اکثر تازہ، بروقت مواد پوسٹ کرتی ہیں – اور فیس بک کے صفحات بھی اس سے مستثنیٰ نہیں ہیں۔ بار بار پوسٹ کرنے سے آپ کو نیوز فیڈ کی زیادہ سے زیادہ مرئیت، اپنے سامعین کو مشغول کرنے کے مزید مواقع اور، چونکہ ہم SEO کے بارے میں بات کر رہے ہیں، حکمت عملی کے ساتھ مطلوبہ الفاظ کو استعمال کرنے کے لیے جو آپ کی تلاش کی درجہ بندی کو تقویت دے سکتے ہیں۔ اپنے بلاگ سے مواد شائع کرنے کی کوشش کریں، ایسی خبریں جو آپ کے مقامی کلائنٹ کے لیے دلچسپی کی ہو، آپ کے کاروبار، مصنوعات یا عملے کے بارے میں دلچسپ باتیں، اور بہت سی تصاویر اور ویڈیو۔

 

کیا فیس بک کے لیے SEO مبہم لگتا ہے؟

یہ ہونا ضروری نہیں ہے۔ چاہے آپ ابھی فیس بک پر شروعات کر رہے ہوں، اپنے صفحہ کی SEO کو بہتر بنانے کے لیے مندرجہ بالا اقدامات کو بروئے کار لا رہے ہوں، یا اپنے صفحہ کی رسائی کو بڑھانے کے لیے اضافی حربے تلاش کر رہے ہوں، Yellow Pages آپ کے مقامی کاروبار کے لیے آسان، لاگت سے موثر Facebook حل پیش کرتا ہے۔


Post a Comment

Thanks for commenting us

Previous Next

نموذج الاتصال